Workshop Klantwaarde

De wensen en verwachtingen van uw klant staan centraal in deze waardevolle workshop. U leert door de ogen van de klant naar uzelf en naar uw organisatie te kijken. Hoe is de communicatie, houding en uitstraling naar de klant? Hoe wordt omgegaan met klachten? Tijdens het trainingstraject vragen wij elke deelnemer een klantcase in te brengen.

Voor wie is deze workshop geschikt?

Voor leidinggevenden die de klant meer centraal willen stellen is deze workshop onmisbaar. Ook voor Lean Six Sigma specialisten die een verdieping willen om klantbehoeften beter in beeld brengen is de Klantwaardeworkshop waardevol.

Wat levert deze workshop u op?

  • U brengt uw klantgerichtheid naar een hoger niveau
  • U krijgt inzicht in de aspecten van klantgericht werken en klantgericht gedrag
  • U leert wat de wensen en behoeften van uw klanten zijn
  • U weet hoe u optimaal op klantwensen inspeelt
  • U verwerkt klantgerichtheid in uw dagelijkse werkzaamheden
  • U krijgt inzicht in uw persoonlijke stijl van klantgericht werken
  • U leert op positieve wijze om te gaan met klachten

Inhoud workshop

Wij combineren theorie met praktijkvoorbeelden, gezamenlijke en individuele oefeningen, discussies, simulaties en herhalingen.

  • Voice of the customer: wat wil de klant en hoe koppelen we die wensen aan de operationele uitvoering door de organisatie
  • Klantpanel: tijdens een interactieve sessie gaat u realtime met een klant in gesprek. Deze manier van kwalitatief onderzoek levert rijke resultaten
  • Kanomodel, geeft inzicht in de productkenmerken (USP) die beslissend zijn voor de koopbeslissing van de klant. Het achterliggende doel is om producten aan te passen en verbeteren op basis van klantwensen
  • Klantreis, Wat is de levenscyclus van een klant en hoe bepaal je de 'momenten van de waarheid' (belangrijke beslissing). Op deze momenten kan interactie met de klant de relatie behoorlijk versterken of verzwakken
  • Klant interview, leer klanten op de goede manier interviewen

Duur workshop
Twee dagen. Iedere workshopdag begint om 09.30 uur en eindigt om 17.30 uur.

Investering
De investering voor deze workshop Klantwaarde bedraagt € 950,-, exclusief 21% BTW. Dit is inclusief materiaal, koffie, thee en lunch.

Locatie en datum
Wanneer de datum en locatie bekend zijn plaatsen wij deze in onze Agenda. Staat de workshop niet in de agenda? Schrijf u dan vrijblijvend in voor deze workshop, dan nemen wij contact met u op over de eerstvolgende datum waarop deze workshop zal plaats vinden.

Aanmelden Workshop Klantwaarde

Vul onderstaand formulier in om u aan direct aan te melden.
Aanhef
Ongeldige invoer

Naam(*)
Please let us know your name.

Bedrijfsnaam(*)
Ongeldige invoer

Functie(*)
Ongeldige invoer

E-mail(*)
Please let us know your email address.

Telefoonnummer
Ongeldige invoer

Start training op
Ongeldige invoer

Heeft u nog opmerkingen?
Please let us know your message.

Typ de code over(*)
Typ de code over
Ongeldige invoer

 
VERBETER JEZELF DOOR

COACHING